Uff alergičan sam na jutro… (Sviđa mi se izraz)

Kaže jedan malac…jer mora u obdanište…

Žurim na posao. Jutro 6:30.. Preslatka djevojčica sjedi ispred zgrade, zagrlila jastučić.. I kaže meni Dobar dan..

Dobar dan velim i ja (iako je sabah)… A gdje si ti tako poranila..

. Namrgođena, krupne plave oči jedva gledaju ispod sivkasto plave čupave kose…

U obdanište kaže.. A vi

Ja idem na posao.. Odgovaram

Mogu li i ja sa vama.

Ja: ????

(Ni ja nisam volila obdanište, zato su me i istjerali nakon 10 dana)

16 komentara

  1. hehehee lutkica malena :):),joj sjecam se moj je maleni sestric dok je isao u obdaniste morao ici ujutro u 6 ako je sestra radila prvu smjenu,a eto i mi smo otvoreni od 7 i puno djece dodje tako rano,jadni :(:(

  2. @Yildiza: ja sam jedan dan povela svu djecu iz moje grupe i pobjegli smo. Onda je učetiljica rekla mami da me više ne dovodi.
    @Pinkyca: i ovdje je slično kad si prva smjena..žao mi djece..
    @Boemica: uopšte ne sumnjam :)))al ne vjerujem da su bili sretni kad si otišla
    @Nora: ne bi ona mene povela, ona hoće sa mnom na posao. izgleda da joj to djeluje interesantnije nego obdanište. Malu sam samo par puta vidjela pred zgradom, jer skoro smo se doselili, al glavna je :))

  3. hahaha 🙂 e ja sam voljela obdaniste! Tamo sam se mogla tuci sa djecacima i zezati djevojcice 😉 Zato sam najcesce bila ‘u cosku’. A najvaznije mi je bilo to sto sam se osjecala samostalno, nije bilo mame da mi govori sta smijem, a sta ne smijem raditi.

    Sta cu…takva sam bila 🙁

Komentariši